Pośredni kanał dystrybucji
Kanały pośrednie składają się z producentów, wytwórców określonych dóbr i usług, oraz pośredników w kanale dystrybucyjnym, takich jak hurtownicy, dystrybutorzy, agenci, oraz różnego rodzaju detaliści, a na końcu tego kanału znajdują się finalni użytkownicy dóbr i usług.
Pośrednikami w kanale marketingowym mogą być osoby fizyczne, bądź różnego rodzaju przedsiębiorstwa handlowe i gastronomiczne.
Pośredników w kanale dystrybucyjnym dzielimy z punktu widzenia przejmowania prawa własności towarów na dwie wielki grupy:
1. Pośredników – kupców, którzy przejmują prawo własności towarów przepływających przez kanały marketingowe i to są właśnie hurtownicy, detaliści i pracownicy gastronomii.
2. Pośrednicy – agenci, którzy nie przejmują praw własności w stosunku do towarów, lecz uczestniczą jedynie w nawiązywaniu kontaktów handlowych, bądź też pośredniczą w zawieraniu transakcji handlowych.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (9 stron A4)
2. (31 stron A4)
3. (63 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (7 stron A4)
6. (15 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (23 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.6 stron)
2. (0.9 stron)
3. (0.8 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.7 stron)
10. (1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pośredni kanał dystrybucji
Pośredni kanał dystrybucji
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 216 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|