Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
controlling operacyjny | analiza swot | hipoteza | współczynnik zmienności | logistyka | cykl życia produktu | funkcje organizacji | IRR |

Pośrednie cele public relations

Do grupy celów metodycznych PR, pośrednich należy głównie:

- dostarczanie rzetelnych wiadomości o organizacji, wychodzenie naprzeciw zainteresowaniu otoczenia, potrzebom informacyjnym otoczenia związanym z organizacją, w tym pracowników na temat celów organizacji,
- prezentowanie stanowiska organizacji w sprawach interesujących otoczenie,
- śledzenie opinii publicznej, oczekiwań otoczenia względem organizacji lub szeregu organizacji tego samego typu, badanie stopnia akceptowania organizacji przez otoczenie, nastawienia i zachowania otoczenia względem organizacji,
- uzupełnianie wiadomości otoczenia na temat celów, polityki, zasad postępowania, interesów, racji organizacji,
- pozyskiwanie zrozumienia i rozumienia dla spraw i racji organizacji,
- zapoznanie otoczenia z produktami (ofertą) organizacji,
- poprawa stosunków z wpływowymi osobami w instytucjach, władzach, z reprezentantami opinii publicznej, środowiskami opiniotwórczymi.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pośrednie cele public relations

Pośrednie cele public relations
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 190 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii