Postępowanie klientów na rynku
Orientacja rynkowa stawia w centrum procesów decyzyjnych firmy konsumenta i jego potrzeby.
Myślenie o rynku, na którym firma działa odbywa się w kategoriach potrzeb obecnych i potencjalnych konsumentów, a dopiero później w kategoriach wytwarzanego i sprzedawanego produktu.
Skuteczność działań marketingowych w firmie zależy zatem od tego, na ile rozpoznany jest klient i jego zachowanie na rynku. Dzięki temu możliwe jest określenie stopnia świadomości oferowanej marki i jej atrybutów, przebiegu procesu rozpoznania oferty i sposobu poszukiwania informacji przez nabywców, częstotliwości zakupu.
Istota postępowania konsumentów na rynku to ogół działań związanych z pozyskiwaniem, użytkowaniem i dysponowaniem produktami wraz z decyzjami poprzedzającymi i warunkującymi te działania.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (21 stron A4)
2. (12 stron A4)
3. (9 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (2 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (16 stron A4)
8. (9 stron A4)
9. (15 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.6 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.2 stron)
8. (1 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Postępowanie klientów na rynku
Postępowanie klientów na rynku
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 241 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|