Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza grup strategicznych | teoria wyboru konsumenta | podstawy logistyki | źródła finansowania przedsiębiorstwa | rachunek kosztów | rentowność aktywów | ROE | EBIT |

Postępowanie klientów na rynku

Orientacja rynkowa stawia w centrum procesów decyzyjnych firmy konsumenta i jego potrzeby.

Myślenie o rynku, na którym firma działa odbywa się w kategoriach potrzeb obecnych i potencjalnych konsumentów, a dopiero później w kategoriach wytwarzanego i sprzedawanego produktu.

Skuteczność działań marketingowych w firmie zależy zatem od tego, na ile rozpoznany jest klient i jego zachowanie na rynku. Dzięki temu możliwe jest określenie stopnia świadomości oferowanej marki i jej atrybutów, przebiegu procesu rozpoznania oferty i sposobu poszukiwania informacji przez nabywców, częstotliwości zakupu.

Istota postępowania konsumentów na rynku to ogół działań związanych z pozyskiwaniem, użytkowaniem i dysponowaniem produktami wraz z decyzjami poprzedzającymi i warunkującymi te działania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Postępowanie klientów na rynku

Postępowanie klientów na rynku
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 241 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii