Potrzeby przynależności
Dominacja tej potrzeby powoduje dużą gotowość kierownika do uczestniczenia w działaniach społecznych wymagających styczności interpersonalnych, do nawiązywania więzi osobistych.
↪ Zobacz: Człowiek przedsiębiorczy (Strony A4: 11) 📚 📝 ↩
Kierownicy o silnej potrzebie przynależności często koncentrują się na tych pracownikach, z którymi wzajemne stosunku układają się najlepiej (in-groups) narażając się na zarzut ze strony pozostałych, że są gorzej traktowani (out-groups). Zadowolenie kierownika o silnej potrzebie przynależności wynika z dobrych kontaktów interpersonalnych.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Proces motywowania - referat (Strony A4: 12) 📚 📝 ↩ ↪ Zobacz: Istota motywacji (Strony A4: 10) 📚 ↩ ↪ Zobacz: Podejścia i teorie motywacji - opracowanie (Strony A4: 20) ↩ ↪ Zobacz: Hierarchia potrzeb według Maslowa - referat (Strony A4: 10) 📚 📝 ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (19 stron A4)
3. (10 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (21 stron A4)
6. (7 stron A4)
7. (8 stron A4)
8. (15 stron A4)
9. (24 stron A4)
10. (33 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.8 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.9 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.2 stron)
8. (1.1 stron)
9. (0.9 stron)
10. (0.8 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Potrzeby przynależności
Potrzeby przynależności
Ocena: 8.8 / 10 Liczba głosów: 262 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|