Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza finansowa | strategia reklamy | kapitał obrotowy | prezentacje z zarządzania zasobami ludzkimi | marketing polityczny | teorie motywacji | controlling strategiczny | prace licencjackie z makroekonomii |

Poziomy marki

Poziomy marki to poziomy, na których marka jest rozpoznawana i kojarzona z konsumentami. Wyróżnia się trzy poziomy marki: poziom towaru, poziom produktu oraz poziom lojalności.

Poziom towaru
Poziom towaru to podstawowy poziom marki. Obejmuje on zasadniczo cechy produktu takie jak: jakość, funkcjonalność, opakowanie, wygląd itp. Ten poziom opisuje cechy fizyczne i techniczne, które charakteryzują produkt. Poziom ten jest ważny dla konsumentów, ponieważ stanowi podstawę do podjęcia decyzji o zakupie. Z tego powodu, marki stawiają na rozwój swoich produktów, dbając o jakość, wygląd, użyte materiały oraz technologie, które wpływają na ich funkcjonalność.

Poziom produktu
Poziom produktu to poziom, na którym marka ma określone właściwości, które stanowią podstawę do podjęcia decyzji o zakupie. W tym przypadku konsument nie kupuje tylko produktu, ale określoną korzyść jaką przynosi mu jego używanie. Na poziomie produktu marka stara się wykreować swoją wartość dodaną, która ma przyciągnąć uwagę klientów i zachęcić ich do zakupu.

Poziom lojalności
Poziom lojalności to najwyższy poziom marki, na którym konsument związany jest z marką na poziomie emocjonalnym. Na tym poziomie marka staje się dla konsumentów nie tylko produktem, ale też wartością i sposobem na życie. Klienci kupują markę nie tylko ze względu na jej cechy fizyczne, ale także dlatego, że identyfikują się z jej wartościami i filozofią. Marki, które osiągają ten poziom, często stają się dla swoich klientów stylem życia, którym się identyfikują.

Poziomy marki są ważnym narzędziem dla marketerów, którzy stawiają na rozwój swoich produktów, wykreowanie wartości dodanej oraz budowanie lojalności klientów. Odpowiednie kształtowanie każdego z poziomów marki pozwala na zbudowanie pozytywnego wizerunku marki oraz na zwiększenie sprzedaży.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Zarządzanie marką - prezentacja (19 stron A4)
2. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
5. Produkt - referat (36 stron A4)
6. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
7. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
8. Reklama - referat (14 stron A4)
9. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
10. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Poziomy marki

Poziomy marki
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 178 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii