Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
NPV | krzywa popytu | premium | kapitał w przedsiębiorstwie | reengineering | DMAIC | style negocjacji | wnioskowanie statystyczne |

Pozycja marki

To uplasowanie marki (ang. brand position) czyli lokalizacja marki na mapie percepcji rynku. Jest to rezultat pozycjonowania marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pozycja marki

Pozycja marki
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 192 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii