Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zabezpieczenia kredytu | analiza bilansu | kapitał pracujący | test Jarque-Bera | DAGMAR | analiza konkurencyjna | działalność kredytowa | negocjacje |

Pozycjonowanie oferty na rynku

Jest to świadome usytuowanie oferty w wyobraźni nabywców z punktu widzenia jej najistotniejszych atrybutów.

Główny cel pozycjonowania – takie zaprojektowanie produktu i jego promowanie, by nabywcy dostrzegli atrakcyjność i niepowtarzalność oferty na tle ofert konkurencyjnych.

Wykorzystuje się w tym celu tzw. mapy percepcji, stanowi układ współrzędnych, którego osiami są najważniejsze atrybuty oferty, stanowiące podstawę oceny i wyboru przy zakupie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Test z marketingu
8 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy
46 stron(-y)
Biznes plan piekarni
29 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (⭐bibliografia)
37 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pozycjonowanie oferty na rynku

Pozycjonowanie oferty na rynku
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 238 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii