Pozycjonowanie produktu
Każdy konsument posiada własne wyobrażenie o produktach, poddawane różnym uzupełnieniom i modyfikacjom.
Stąd też - bez względu na to, czy przedsiębiorstwo oferuje produkt dla rynku masowego czy specjalistycznego – warunkiem powodzenia jest m.in. zdefiniowanie najbardziej efektywnej pozycji produktu na rynku oraz podjecie decyzji, jaki obraz produktu i firmy należy kreować w świadomości konsumenta, zwłaszcza w odniesieniu do dóbr i usług konkurencyjnych. Proces ten określa się mianem planowania miejsca produktu na docelowym rynku lub pozycjonowania produktu (positioning).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (58 stron A4)
2. (46 stron A4)
3. (37 stron A4)
4. (7 stron A4)
5. (11 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (36 stron A4)
8. (7 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (19 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (1 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (1.4 stron)
7. (0.5 stron)
8. (1.4 stron)
9. (4.3 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pozycjonowanie produktu
Pozycjonowanie produktu
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 121 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|