Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ściąga z marketingu międzynarodowego | koszty w logistyce | prawa Gossena | piramida potrzeb Maslowa | DMAIC | komunikacja w organizacji | źródła finansowania przedsiębiorstwa | prezentacje z ubezpieczeń |

Pozycjonowanie produktu


Każdy konsument posiada własne wyobrażenie o produktach, poddawane różnym uzupełnieniom i modyfikacjom.

Stąd też - bez względu na to, czy przedsiębiorstwo oferuje produkt dla rynku masowego czy specjalistycznego – warunkiem powodzenia jest m.in. zdefiniowanie najbardziej efektywnej pozycji produktu na rynku oraz podjecie decyzji, jaki obraz produktu i firmy należy kreować w świadomości konsumenta, zwłaszcza w odniesieniu do dóbr i usług konkurencyjnych. Proces ten określa się mianem planowania miejsca produktu na docelowym rynku lub pozycjonowania produktu (positioning).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy
46 stron(-y)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (⭐bibliografia)
37 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pozycjonowanie produktu

Pozycjonowanie produktu
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 121 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować