Pozytywny wymiar kart ujawniający się po stronie przedsiębiorcy
To:
• panuje przeświadczenie, że przyłączenie firmy do danego systemu kart przyczynia się do wzrostu osobistego prestiżu właściciela i firmy,
• posiadaczami kart kredytowych są na ogół osoby o ustabilizowanej pozycji majątkowej. Wysoki standard majątkowy umożliwia nawiązywanie stosunków prawno-majątkowych,
• rozległe akceptowanie przez przedsiębiorcę kart kredytowych może prowadzić do zwiększenia obrotów (zysku),
• zaobserwowano zjawisko, że posiadacz karty kredytowej wybiera najczęściej takiego przedsiębiorę, który honoruje kartę znajdującą się w jego dyspozycji, firma staje się konkurencyjna w stosunku do innych,
• gwarancja uzyskania ceny (w odróżnieniu np. do czeków),
• redukcja ryzyka utraty przez przedsiębiorcę pieniędzy inkasowanych w wypadku stosowania tradycyjnych form obrotu gotówkowego,
• honorowanie przez przedsiębiorcę kart wyłącza całkowicie ryzyko przyjmowania fałszowanych banknotów i czeków.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (24 stron A4)
2. (20 stron A4)
3. (30 stron A4)
4. (18 stron A4)
5. (24 stron A4)
6. (63 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.6 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.9 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.7 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.5 stron)
10. (1.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Bankowość » Pozytywny wymiar kart ujawniający się po stronie przedsiębiorcy
Pozytywny wymiar kart ujawniający się po stronie przedsiębiorcy
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 113 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|