Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ocena ryzyka | krańcowa stopa substytucji | system motywacyjny | zarządzanie zmianami | spółki kapitałowe | prognozowanie | ocenianie pracowników | koszty logistyczne |

Prawa marki

To prawo:
1. ekspansji - Siła marki jest odwrotnie proporcjonalna do jej zakresu.
2. zawężania - Marka staje się tym silniejsza, im węższego zakresu dotyczy.
3. rozgłosu - Marki powstają w drodze rozgłosu, a nie reklamy.
4. reklamy - Gdy marka się narodzi, do jej utrzymania przy życiu niezbędna jest reklama.
5. słowa - Marka powinna zawładnąć słowem w umyśle konsumenta.
6. wiarygodności - Niezbędnym warunkiem sukcesu każdej marki jest jej wiarygodność.
7. jakości - Jakość jest ważna, ale marki nie tworzy się wyłącznie w oparciu o jakość.
8. kategorii - Czołowa marka powinna promować kategorię, a nie samą markę.
9. nazwy - W podejściu długofalowym marka jest po prostu tylko nazwą.
10. rozszerzeń - Najprostszym sposobem unicestwienia marki jest umieszczenie jej nazwy na wszystkim na czym się da.
11. wspólnoty - By zbudować kategorię marka powinna być otwarta na inne marki.
12. ogólności - Jedną z najszybszych dróg do porażki jest wybór ogólnej nazwy na markę.
13. firmy - Marka to marka, a firma to firma. To nie to samo.
14. rozdrabniania marki - To, co zbuduje się silną marką można zniszczyć przez jej rozdrabnianie.
15. rodzeństwa - Zawsze nadchodzi moment i pora by uruchomić drugą markę.
16. kształtu - Znak graficzny marki powinien być zaprojektowany tak, by wpadał w oko; a nawet w obydwa oczy.
17. barw - W marce należy użyć barwy przeciwnej do tej, której używa główny konkurent.
18. granic - Marki nie znają granic państwowych. Powinny mieć zasięg ogólnoświatowy.
19. spójności - Marki nie tworzy się z dnia na dzień. Miarą sukcesu są dekady, a nie lata.
20. zmiany - Marki można zmieniać, ale bardzo rzadko i bardzo ostrożnie.
21. śmiertelności - Żadna marka nie będzie żyła bez końca. Często najlepszym rozwiązaniem jest eutanazja.
22. jednotorowości - Najważniejszym aspektem marki jest jednotorowość.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Prawa marki

Prawa marki
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 129 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii