Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wydatki publiczne | proces produkcyjny | elastyczność popytu | dochody i wydatki budżetu państwa | kapitał obrotowy | prawo podaży | promotion mix | biznesplan |

Preferencje klientów

Stopień użyteczności przypisywany przez konsumentów różnym poziomom atrybutów produktu.

Preferencje mogą dotyczyć np. wzoru opakowania, marki, ceny, gwarancji itp.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami 2
12 stron(-y)
Podstawy ekonomii matematycznej - opracowanie
8 stron(-y)
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Motywacja do pracy - referat (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Proces dystrybucji
15 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Preferencje klientów

Preferencje klientów
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 191 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii