Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
coaching | socjologia | teoria wyboru konsumenta | taktyki negocjacyjne | koncepcja 4P | zarządzanie przez cele | wahania koniunkturalne | płace |

Preferowane walory marki - brand preferences


To pożądane przez docelowych odbiorców obiektywne lub subiektywne (psychologiczne) korzyści (z) marki, dzięki którym posiadająca je marka osiąga wyższy wskaźnik jej preferowania, czyli jest bardziej ceniona od marek konkurencyjnych.

Preferowane walory marki decydują o postrzeganiu porównawczej wartości marki, a w konsekwencji mają zasadniczy wpływ na kształtowanie postawy i lojalności wobec marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Preferowane walory marki - brand preferences

Preferowane walory marki - brand preferences
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 173 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować