sponsoring | płynność przedsiębiorstwa | konkurencja | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | prywatyzacja przedsiębiorstw | macież GE | mikroekonomia | metoda XYZ | |
Mapa tagów
Premia jako instrument motywowaniaPremia jest – obok płacy zasadniczej – drugim elementem wynagradzania o podstawowym znaczeniu motywacyjnym. Jej szczególne znaczenie w motywowaniu wynika przede wszystkim z tego, że premia ma silniejszy związek z bieżącą efektywnością pracy osiąganą przez pracownika niż ma jego płaca zasadnicza. Efektywność pracy jest bowiem jednym z szeregu czynników kształtujących płacę zasadniczą, zwłaszcza jeśli podstawą jej ustalenia jest metoda wartościowania pracy.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie zasobami ludzkimi » Premia jako instrument motywowania Premia jako instrument motywowania
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 76 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|