Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
system bankowy | prezentacje z zarządzania zasobami ludzkimi | rachunkowość zarządcza | podstawy analizy finansowej | krzywa Philipsa | analiza rynku | historia gospodarcza Polski | metody selekcji |

Procedury formułowania strategii marketingowych

Wyróżniamy:

1. Podejście modelowe (planistyczne), zakładające uporządkowany i systematyczny tryb postępowania.
2. Podejście empiryczne, zakładające ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się warunków rynkowych oraz zasobów i umiejętności.

Oba podejścia różnią się:
- fazowością postępowania
- zakresem gromadzonych informacji
- rodzajem gromadzonych informacji
- wartością gromadzonych informacji

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Procedury formułowania strategii marketingowych

Procedury formułowania strategii marketingowych
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 129 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii