Proces stosowania bencbmarkingu
Składa się z pięciu etapów:
↪ Zobacz: Proces motywowania - referat (Strony A4: 12) 📚 📝 ↩
1) zidentyfikowania porównywanych zmiennych,
2) zidentyfikowania firm wzorcowych,
3) zebrania informacji,
4) określenia tuki efektywności i pożądanego poziomu osiągnięć,
5) określenia planu działania i sposobu pomiaru jego realizacji.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Wykłady z zarządzania strategicznego (Strony A4: 32) ↩ ↪ Zobacz: Symulacje komputerowe i ekonomiczne gry decyzyjne - prezentacja (Strony A4: 39) ↩ ↪ Zobacz: Proces dystrybucji (Strony A4: 15) ↩ ↪ Zobacz: Systemy CRM (Strony A4: 23) ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (23 stron A4)
2. (8 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (7 stron A4)
5. (16 stron A4)
6. (16 stron A4)
7. (13 stron A4)
8. (7 stron A4)
9. (21 stron A4)
10. (18 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.2 stron)
6. (1 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Proces stosowania bencbmarkingu
Proces stosowania bencbmarkingu
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 224 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|