Proces tworzenia marki
W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów:
1. Potrzeba utworzenia nowej marki
2. Określenie oczekiwanego wizerunku marki
3. Określenie cech wywołujących pożądane skojarzenia
4. Projekcja części werbalnej i graficznej marki
5. Testowanie projektu marki lub marek
6. Wybór najlepszego projektu
7. Badanie możliwości prawnej ochrony marki
8. Działania marketingowe zmierzające do pozycjonowania marki na rynku
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21) Zobacz: Strategia marki (Strony A4: 6) [ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ] Zobacz: Zarządzanie marką - prezentacja (Strony A4: 19) Zobacz: Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (Strony A4: 37) Zobacz: Istota marki - prezentacja (Strony A4: 72)
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
| ✅ Budowanie marki produktu |
21 stron(-y) |
| ✅ Strategia marki |
6 stron(-y) |
| ✅ Zarządzanie marką - prezentacja |
19 stron(-y) |
| ✅ Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja |
37 stron(-y) |
| ✅ Istota marki - prezentacja |
72 stron(-y) |
| ✅ Proces tworzenia reklamy (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
21 stron(-y) |
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Proces tworzenia marki
Proces tworzenia marki
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 242 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|