Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z zarządzania strategicznego | 4P | restrukturyzacja przedsiębiorstw | teoria użyteczności | metody projekcyjne | kapitał pracujący | analiza rynku | metoda najmniejszych kwadratów |

Produkt

W koncepcji marketingowej pojęcie produktu definiuje się bardzo szeroko: obejmuje ono 'to wszystko co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkowania lub dalszego przerobu. Oprócz rzeczy fizycznych do produktów zalicza się również wszelkiego rodzaju usługi, czynności, osoby, miejsca, organizacje, pomysły (projekty) technologiczne, organizatorskie i inne oraz idee'.
Produktem jest więc to wszystko, co jest do oferowane na rynku w celu zwrócenia uwagi, kupna, użytkowania lub konsumpcji i co może zaspokoić potrzebę lub pragnienie. Produktami są zatem radio, chleb, ale również rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w banku, spektakl filmowy, naprawa obuwia   u szewca, przejazd kolejką czy rozmowa telefoniczna. Produktem może być również gra w tenisa (czynność), wizyta u psychoanalityka (osoba), działalność społeczna w danej organizacji lub sugestia przejścia na wegetarianizm (idea).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
PKB PNB i PNN - wzór i objaśnienia
4 stron(-y)
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Polityka asortymentowa (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Produkt - referat (36 stron A4)
2. Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (7 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Podstawy makroekonomii (18 stron A4)
5. Test z marketingu (8 stron A4)
6. Cykl koniunkturalny - referat (11 stron A4)
7. Wykłady z makroekonomii (14 stron A4)
8. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (3 stron A4)
9. Marketing w Internecie (17 stron A4)
10. Marketing miasta (12 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Produkt Narodowy Brutto - wzór (0.3 stron)
2. Nowy produkt (0.3 stron)
3. Różnice między sprzedażą a marketingiem (0.3 stron)
4. Czym jest produkt (0.3 stron)
5. Strategia imitacji (0.6 stron)
6. Elementy marketingu-mix (0.6 stron)
7. Zasada 5R - 5W (0.9 stron)
8. Strategia rogatki - poborcy myta (0.4 stron)
9. Alianse na rzecz konkurencji (0.5 stron)
10. Funkcje znaku towarowego (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Produkt

Produkt
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 238 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii