Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
pareto | wzór biznes planu | motywacja pracowników | kluczowe czynniki sukcesu | analiza rynku | ankieta | prywatyzacja pośrednia | ISO |

Produkt markowy

Kiedy konkurencja przybiera postać globalną, marka może stać się czynnikiem stymulującym powtarzalność sprzedaży produktu i zmniejszającym ryzyko wprowadzania nowego produktu na rynek. Produkty posiadające łatwo rozpoznawalne marki są kupowane częściej niż inne produkty, a dla części klientów liczy się przede wszystkim wizerunek marki i oczekiwana jakość produktu.

Dla klientów cena ma znaczenie drugorzędne jeśli wybierają pomiędzy produktem o znanej i łatwo rozpoznawalnej marce, z produktem mało znanego producenta o podobnych cechach. Produkty markowe swoją popularność zawdzięczają głównie długotrwałemu procesowi budowania wizerunku marki. Produkt markowy cechujący się dodatkowo dobrą jakością poprawia wizerunek i sytuacją finansową firmy oraz umacnia jej pozycję na rynku.  

Trudno przecenić znaczenie marki. Silna marka stanowi dodatkową wartość produktu. Zdarza się, że wartość marki znacznie przewyższa wartość materialnych aktywów firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
PKB PNB i PNN - wzór i objaśnienia
4 stron(-y)
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Polityka asortymentowa (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Polityka asortymentowa (14 stron A4)
2. Produkt - referat (36 stron A4)
3. Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (7 stron A4)
4. Atrybuty produktu (9 stron A4)
5. Podstawy makroekonomii (18 stron A4)
6. Test z marketingu (8 stron A4)
7. Cykl koniunkturalny - referat (11 stron A4)
8. Wykłady z makroekonomii (14 stron A4)
9. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (3 stron A4)
10. Marketing w Internecie (17 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Produkt Narodowy Brutto - wzór (0.3 stron)
2. Nowy produkt (0.3 stron)
3. Różnice między sprzedażą a marketingiem (0.3 stron)
4. Cykl życia marki (1.6 stron)
5. Czym jest produkt (0.3 stron)
6. Strategia imitacji (0.6 stron)
7. Elementy marketingu-mix (0.6 stron)
8. Zasada 5R - 5W (0.9 stron)
9. Strategia rogatki - poborcy myta (0.4 stron)
10. Alianse na rzecz konkurencji (0.5 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Produkt markowy

Produkt markowy
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 114 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii