Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
style kierowania | cena równowagi | wykłady z zarządzania | polityka personalna | public relations | premium | metody projekcyjne | analiza rentowności |

Produkt w marketingu

To każdy obiekt rynkowej wymiany oraz wszystko co może być oferowane na rynku. Produktem może być dobro materialne, usługa, miejsce, organizacja bądź idea.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Polityka asortymentowa (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
PKB PNB i PNN - wzór i objaśnienia
4 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Planowanie w marketingu (0.7 stron)
2. Marketing w handlu i usługach (0.3 stron)
3. Koncepcje 4P 4C 7P (0.4 stron)
4. Rodzaje pozycjonowania w marketingu (0.3 stron)
5. Elementy marketingu mix (0.7 stron)
6. Czym jest produkt (0.3 stron)
7. Analiza struktury marketingu (1.1 stron)
8. Marketing polityczny (0.7 stron)
9. Elementy marketingu-mix (0.6 stron)
10. Instrumenty marketingowe (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Produkt w marketingu

Produkt w marketingu
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 181 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii