Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rachunkowość zarządcza | model ekonomiczny | publicity | równowaga konsumenta | analiza rynku | mierniki gospodarcze | mikrootoczenie | model DIPADA |

Produkty częstego zakupu

To np. żywność, napoje, gazety.

Czas i wysiłek związany z zakupem tych produktów jest bardzo niewielki. Okres planowania zakupu jest bardzo krótki. Potrzeba w takich sytuacjach jest zaspokajana natychmiast. Produkty o tym charakterze zakupuje się bardzo często i mają one niewielkie znaczenie dla konsumenta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Nowe produkty bankowe - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
0 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
17 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser (⭐bibliografia ⭐przypisy)
40 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Analiza rynku opon (10 stron A4)
2. Konkurencja rynkowa - referat (12 stron A4)
3. Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser (40 stron A4)
4. Plan marketingowy - teoria (17 stron A4)
5. Sterowanie zapasami - opracowanie z przykładem (12 stron A4)
6. Controlling bankowy (11 stron A4)
7. Segmentacja rynku - referat (13 stron A4)
8. Podstawy logistyki (22 stron A4)
9. Analiza sektora producentów soków owocowych (18 stron A4)
10. Marketing przemysłowy - opracowanie (26 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Dystrybucja intensywna (0.1 stron)
2. Produkty epizodycznego zakupu (0.7 stron)
3. Klasyfikacja produktów w ujęciu marketingowym (1.5 stron)
4. ECR - Efektywna Obsługa Konsumenta (0.5 stron)
5. Etapy procesu dokonywania zakupu produktu (0.2 stron)
6. Rodzaje dystrybucji (1 stron)
7. Produkty okresowego zakupu (1.3 stron)
8. Etapy produkcji (0.9 stron)
9. Rodzaje nowych produktów (0.3 stron)
10. Strategia PULL (0.6 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Produkty częstego zakupu

Produkty częstego zakupu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 185 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii