Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
badania ankietowe | logistyka w przedsiębiorstwie | teoria wyboru konsumenta | kody kreskowe | manipulacja | ISO | model du Ponta | funkcja produkcji CES |

Promocja międzynarodowa

Promocja międzynarodowa to ogół działań marketingowych podejmowanych przez przedsiębiorstwa w celu zwiększenia zasięgu swojego oddziaływania na rynki zagraniczne. Celem promocji międzynarodowej jest przede wszystkim budowanie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży, zdobycie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z już istniejącymi klientami.

Promocja międzynarodowa może obejmować wiele różnych działań marketingowych, takich jak: kampanie reklamowe, programy lojalnościowe, public relations, sponsoring, promocje w punktach sprzedaży, marketing bezpośredni oraz marketing w internecie.

Ważnym elementem promocji międzynarodowej jest dostosowanie działań marketingowych do specyfiki danego rynku i kultury w tym języka, preferencji konsumentów, kalendarza kulturalnego czy lokalnych przepisów. Dlatego przedsiębiorstwa często korzystają z usług specjalistów w dziedzinie międzynarodowego marketingu, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu działań promocyjnych na rynkach zagranicznych.

W ramach promocji międzynarodowej przedsiębiorstwa często organizują także udział w międzynarodowych targach i wystawach, na których prezentują swoje produkty i usługi oraz nawiązują kontakty z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi z różnych krajów. Targi i wystawy są również okazją do zdobycia informacji na temat nowych trendów i rozwiązań w branży oraz do nawiązania kontaktów z innymi przedsiębiorstwami z branży.

Ważnym aspektem promocji międzynarodowej jest także uwzględnienie różnic kulturowych, w tym sposobu komunikacji, podejścia do negocjacji czy preferencji konsumenckich. Dlatego przedsiębiorstwa często angażują specjalistów w dziedzinie interkulturowej komunikacji i negocjacji, którzy pomagają w dostosowaniu działań marketingowych do specyfiki danego rynku i kultury.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Transport i spedycja międzynarodowa
12 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing w Internecie (⭐przypisy)
17 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Cele informacyjne promocji (0.3 stron)
2. Elementy promocji (0.2 stron)
3. Promocja uzupełniająca (0.7 stron)
4. Promocja sprzedaży (0.4 stron)
5. Promocja (1 stron)
6. Planowanie w marketingu (0.7 stron)
7. Norma ISO 9000 (0.3 stron)
8. Joint Venture - w marketingu międzynarodowym (0.3 stron)
9. Funkcje międzynarodowych stosunków gospodarczych (1.4 stron)
10. Promotion mix w marketingu (0.8 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Promocja międzynarodowa

Promocja międzynarodowa
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 129 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii