Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ryzyko w zarządzaniu | strategia reklamy | rynek dóbr i usług | model Kurta Lewina | selekcja | Plan Marshalla | marka firmy | neurolingwistyka |

Promocyjne funkcje opakowań

Opakowanie pełni szereg funkcji w promocji produktu:

- oferty oszczędnościowe: np. obniżka ceny – informacja na opakowaniu, specjalne etykiety (flash) – aby zwrócić uwagę konsumenta,
- zakup okazyjny: cena bez zmian, ale opakowanie zawiera większą ilość produktu, opakowanie bonusowe (2 w cenie 1) – produkt oferowany jest gratis,
- opakowanie z kuponami: kupony upoważniają do zakupu produktu danej firmy lub otrzymania ulg zakupowych, kuponem może być część opakowania – etykieta, kod kreskowy, należy wyciąć i zebrać określoną ilość aby skorzystać z zakupu,
- opakowanie z premią: natychmiastowe wynagrodzenie nabywcy, podarunek w środku lub na zewnątrz opakowania, podarunek jest od producenta marki lub jest związany z zastosowaniem produktu,
- opakowanie do ponownego wykorzystania: stanowi dodatkową korzyść, może służyć różnym celom, np. do dekoracji – wartość estetyczna.

Opakowanie ma jednak niewielki udział w sprzedaży osobistej gdzie liczy się głównie kontakt przedstawiciela firmy z potencjalnym nabywcą.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Opakowania i znakowanie towarów
6 stron(-y)
Podstawy logistyki - ponad 70 zagadnień z odpowiedziami
14 stron(-y)
Logistyka - ściąga z zagadnień
1 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (⭐bibliografia ⭐przypisy)
5 stron(-y)
Podstawy finansów publicznych - wykłady
28 stron(-y)
Kultura organizacji w USA
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Promocyjne funkcje opakowań

Promocyjne funkcje opakowań
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 198 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii