Top strony
Wyszukiwarka serwisu
kryzys gospodarczy | prace magisterskie z marketingu | wzory z matematyki finansowej | analiza ekonomiczna | budżet gospodarstwa domowego | globalizacja | PR | prywatyzacja bezpośrednia | modele zachowań konsumenta | model DIPADA | zarządzanie personelem | analiza kosztów |

Promotion mix

Promotion Mix to termin stosowany w marketingu, który odnosi się do różnych sposobów promocji produktów lub usług w celu zwiększenia ich sprzedaży i zainteresowania klientów. Promotion Mix to zbiór narzędzi marketingowych, które są wykorzystywane w strategiach marketingowych i służą do dotarcia do grupy docelowej.

Promotion Mix składa się z kilku elementów. Są to:

- Reklama: to forma płatnej komunikacji marketingowej, która jest kierowana do szerokiej publiczności za pomocą mediów masowych, takich jak: telewizja, radio, prasa, billboardy, ulotki czy internet. Celem reklamy jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców z przekazem marketingowym i zainteresowanie ich produktem lub usługą.
- Public Relations: to praca nad wizerunkiem firmy w oczach opinii publicznej i mediów. Działania public relations mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, dostawcami, pracownikami i innymi interesariuszami firmy.
- Promocja sprzedaży: to działania marketingowe mające na celu pobudzenie sprzedaży produktu lub usługi poprzez oferowanie klientom dodatkowych korzyści, takich jak: rabaty, kody promocyjne, kuponów zniżkowych, konkursy, gry i wiele innych.
- Sprzedaż osobista: to forma komunikacji między sprzedawcą a klientem, która ma na celu przekonanie klienta do zakupu produktu lub usługi. Sprzedaż osobista może odbywać się: bezpośrednio w sklepie, przez telefon lub internet, lub w formie spotkań biznesowych i prezentacji.
- Marketing bezpośredni: to forma komunikacji marketingowej, która jest kierowana bezpośrednio do klientów za pomocą mailingu, e-mailingu, telemarketingu lub innych form bezpośredniej komunikacji. Marketing bezpośredni ma na celu dotarcie do wąskiej grupy docelowej i indywidualne dopasowanie oferty do potrzeb klientów.

Promotion Mix jest ważnym elementem strategii marketingowej ponieważ pozwala firmie na zwiększenie świadomości marki, budowanie wizerunku, promowanie produktów i usług oraz generowanie sprzedaży.

Promotion Mix wymaga dobrania odpowiednich form promocji do celów marketingowych i potrzeb klientów, a także określenia odpowiedniego budżetu i działań promocyjnych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako element marketingu
30 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Marketing mix - referat
10 stron(-y)
Promocja - referat
14 stron(-y)
Czym jest marketing?
15 stron(-y)
Sponsoring sportowy
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Promotion mix

Promotion mix
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 123 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować