Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
definicje z psychologii | kluczowe czynniki sukcesu | budżetowanie kosztów | metody projekcyjne | elasyczność | monetaryzm | kompleksowe zarządzanie jakością | fucje i przejęcia |

Propaganda


To proces tworzenia opinii, postaw zachowań jakiejś części społeczeństwa, zgodnie z intencją ją uprawiającego. Można wyróżnić dwa rodzaje propagandy:

a) Komunikowanie informacyjne – czyli instruowanie, dzielenie się rzetelną informacją;
b) Komunikowanie perswazyjne – rozumiane jako dążenie do wpływu na decyzję odbiorcy, do ukierunkowania jego zachowań lub zmiany postaw.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Propaganda

Propaganda
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 172 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować