Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
eurodystrybucja | wsakźniki du Ponta | eurologistyka | CRM | prezentacje z finansów przedsiębiorstwa | IRR | wykłady z marketingu międzynarodowego | integracja europejska |

Przewidywanie cen relatywnych

Kupujący może antycypować (wyprzedzać w czasie) zakupy dóbr przewidując znaczące zmiany ich cen. Antycypacja popytu występuje z niezwykłą ostrożnością w okresach długotrwałej i wysokiej inflacji. Kupujący tracą wtedy możliwości zmian cen relatywnych i o ile tylko posiadają jeszcze pewne zdolności dochodowe starają się kupować możliwie jak najszybciej i w zwiększonych często ilościach.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa oraz przewidywanie bankructwa dzięki analizie finansowej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
31 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Przewidywanie cen relatywnych

Przewidywanie cen relatywnych
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 120 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii