Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda delficka | prywatyzacja | corporate identity | organizacja ucząca się | system MRP | strategia produktu | cenowa elastyczność popytu | wskaźniki operacyjne |

Przywództwo

Jest oddziaływaniem na zachowania innych; to rodzaj społecznego wpływu, który pojawia się wówczas, gdy jedna osoba (przywódca) jest zdolna do powodowania pożądanego przez siebie zachowania kogoś innego, ulegającego jej z powodu więzi, jaka ich łączy (z powodu stosunku społecznego, jaki pomiędzy nimi zachodzi); wiąże się z pewnymi szczególnymi cechami i zachowaniami osoby, której inni są skłonni zaufać i podporządkować się (mówimy wtedy, że ta jednostka ma w grupie autorytet, władzę, którą inni dobrowolnie akceptują).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Style kierowania
8 stron(-y)
Przywództwo
8 stron(-y)
Socjologia pracy - opracowanie
10 stron(-y)
Menedżer XXI wieku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
18 stron(-y)
Organizacja i zarządzanie - zagadnienia
9 stron(-y)
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Negocjacje - opracowanie
24 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Socjologia » Przywództwo

Przywództwo
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 193 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii