efekt Veblena | pięć sił Portera | macież GE | metody zarządzania | analiza wrażliwości | analiza mikroekonomiczna | marketing internetowy | gospodarka rynkowa | |
Mapa tagów
Public relations a corporate identityWydaje się, iż ze względu na specyficzne cele działalności PR może być zintegrowana z CI w tej części jego strategii, która dotyczy ukształtowania nie tylko ujednoliconej i indywidualnej osobowości, ale osobowości zakładającej nastawienie na potrzeby, opinie i oczekiwania otoczenia. Dla ukształtowania pozytywnej osobowości (pozytywnej corporate identity) nie wystarczy umieszczenie na wszystkich filarach i środkach transportu hasła: nasza firma ma serce i gwarantuje Państwu pewną przyszłość, lecz potrzebne jest uwiarygodnienie tego w sposobie jej zaprezentowania potencjalnym nabywcom, w sposobie traktowania nabywców, którzy zgłaszają się z reklamacjami itp. Głosząc hasło, że opakowania firmy zawierają powiew nowoczesności i nie udowadniając, iż opakowanie spełnia wymagania nabywcy, który chce towar bezpiecznie dowieźć do domu, firma nastawia się na tworzenie zewnętrznych znaków, a nie stylu działania.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Public relations a corporate identity Public relations a corporate identity
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 75 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|