Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ryzyko kredytowe | wydatki publiczne | wykłady z zarządzania kadrami | promocja | metoda XYZ | elastyczność cenowa popytu | activity based costing | analiza PEST |

Public relations (strona: 1)

PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations - PENCILS to zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane w strategii marketingowej. Oto rozwinięcie akronimu w...)
Zasady i funkcje public relations - Z zestawu celów działalności w zakresie public relations można określić podstawowe funkcje tego elementu promocji...)
Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa) - Na wizerunek może wpływać m.in.: - jakość produktów, ...)
Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa - Rozróżnijmy na wstępie definicjie obu pojęć: Tożsamość przedsiębiorstwa/firmy (Corporate identity)...)
Cechy wizerunku (image) firmy - Podstawowe cechy jakie powinien posiadać image przedsiębiorstwa: 1. image jest...)
Pośrednie cele public relations - Do grupy celów metodycznych PR, pośrednich należy głównie: - dostarczanie...)
Kierunkowe cele public relations - kierunkowych celów PR należą:  kształtowanie sprzyjającego nastawienia, pożądanego wizerunku, opinii,...)
Strategia w public relations - Aby działania zespołu public relation były skuteczne, trzeba rozważyć i opracować strategię. Musi ona mieścić...)
Sponsoring w sporcie - Wymieniany jako podstawowe narzędzie marketingowe w sporcie, daje łatwo przekuć na pieniądze potrzebne do osiągnięcia...)
Cross-promotion - Czyli działania dwóch lub kilku przedsiębiorstw, które sponsorując wydarzenie sportowe wspólnie prowadzą działania promocyjne realizują...)
Przedmiot sponsoringu - Przedmiotem sponsoringu są rozgrywki sportowe, a także rożnego rodzaju wystawy i targi przemysłowe czy też...)
Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny - Koncertuje się na osiąganiu komercyjnych korzyści z finansowania celów społecznych. ...)
Sponsoring mediów - Stanowi najpopularniejsze narzędzie komunikacji marketingowej. Przedmiotem sponsoringu staja się programy telewizyjne i audycje radiowe, a...)
Sponsoring wydarzeń - Jest pojęciem szeroko rozumianym i obejmuje wspieranie takich dziedzin życia społecznego, jak sport, kultura, sztuka...)
Czarny PR - definicja i przykłady - Czarny PR (z ang. black Public Relations) to celowe i złośliwe działania mające na celu...)
Definicja i cele public relations - Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między...)
Czynniki kształtujące zachowanie się konsumentów - Punktem wszelkich działań marketingowych jest konsument. Postępowanie konsumentów to ogół działań związanych z uzyskiwaniem, użytkowaniem...)
Narzędzia wspomagające Public Relations - Do najczęściej wykorzystywanych narzędzi wspomagających klasyczne techniki PR należą: -...)
Techniki public relations - To: A. Komunikowanie za pomocą instrumentów autonomicznie kształtowanych przez organizację....)
Zarządzanie wizerunkiem - Efektywne zarządzanie wizerunkiem polega na świadomym, systematycznym i długookresowym realizowaniu działań identyfikacyjnych umożliwiających: ...)
Efekt diabelski - Efekt diabelski znany również jako odwrócenie efektu aureoli, odnosi się do zjawiska, w którym ludzie...)
Zjawisko aureoli - Do pragmatycznego znaczenia pozytywnego wizerunku przyczynia się zjawisko aureoli, transferu image. ...)
Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego...)
Public relations jako narzędzie promocji - Opiera się na kilku wyróżniających go cechach: wysoka wiarygodność (informacje o charakterze ogólnym często lepiej...)
Cele Public relations - Cele PR można podzielić na następujące grupy: 1. ogólne, kierunkowe,...)
Metody propagandowe - To m.in.: a) Dołączenie epitetów – wzbudzanie uczucia strachu, uprzedzenia lub nienawiści, które...)
Propaganda - To proces tworzenia opinii, postaw zachowań jakiejś części społeczeństwa, zgodnie z intencją ją uprawiającego. Można...)
Press releases - To krótkie materiały, których  celem jest rozpowszechnianie informacji w formie gotowej do publikacji. Informacje...)
Publicity - definicja, cele, funkcje, wady i zalety - Publicity jest to uzyskanie rozgłosu, to forma promocji prowadzona poprzez emisje informacji przeznaczonych do rozpowszechnienia...)
Sponsoring - Najprostsza definicja sponsoringu może brzmieć następująco: sponsoringu to działania finansowe i gospodarcze firmy na rzecz...)

Strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii