Public relations (strona: 1)
✅PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations - PENCILS to zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane w strategii marketingowej. Oto rozwinięcie akronimu w...)
✅Zasady i funkcje public relations - Z zestawu celów działalności w zakresie public relations można określić podstawowe funkcje tego elementu promocji...)
✅Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa) - Na wizerunek może wpływać m.in.: - jakość produktów, ...)
✅Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa - Rozróżnijmy na wstępie definicjie obu pojęć: Tożsamość przedsiębiorstwa/firmy (Corporate identity)...)
✅Cechy wizerunku (image) firmy - Podstawowe cechy jakie powinien posiadać image przedsiębiorstwa: 1. image jest...)
✅Pośrednie cele public relations - Do grupy celów metodycznych PR, pośrednich należy głównie: - dostarczanie...)
✅Kierunkowe cele public relations - kierunkowych celów PR należą: kształtowanie sprzyjającego nastawienia, pożądanego wizerunku, opinii,...)
✅Strategia w public relations - Aby działania zespołu public relation były skuteczne, trzeba rozważyć i opracować strategię. Musi ona mieścić...)
✅Sponsoring w sporcie - Wymieniany jako podstawowe narzędzie marketingowe w sporcie, daje łatwo przekuć na pieniądze potrzebne do osiągnięcia...)
✅Cross-promotion - Czyli działania dwóch lub kilku przedsiębiorstw, które sponsorując wydarzenie sportowe wspólnie prowadzą działania promocyjne realizują...)
✅Przedmiot sponsoringu - Przedmiotem sponsoringu są rozgrywki sportowe, a także rożnego rodzaju wystawy i targi przemysłowe czy też...)
✅Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny - Koncertuje się na osiąganiu komercyjnych korzyści z finansowania celów społecznych. ...)
✅Sponsoring mediów - Stanowi najpopularniejsze narzędzie komunikacji marketingowej. Przedmiotem sponsoringu staja się programy telewizyjne i audycje radiowe, a...)
✅Sponsoring wydarzeń - Jest pojęciem szeroko rozumianym i obejmuje wspieranie takich dziedzin życia społecznego, jak sport, kultura, sztuka...)
✅Czarny PR - definicja i przykłady - Czarny PR (z ang. black Public Relations) to celowe i złośliwe działania mające na celu...)
✅Czynniki kształtujące zachowanie się konsumentów - Punktem wszelkich działań marketingowych jest konsument. Postępowanie konsumentów to ogół działań związanych z uzyskiwaniem, użytkowaniem...)
✅Narzędzia wspomagające Public Relations - Do najczęściej wykorzystywanych narzędzi wspomagających klasyczne techniki PR należą: -...)
✅Techniki public relations - To: A. Komunikowanie za pomocą instrumentów autonomicznie kształtowanych przez organizację....)
✅Zarządzanie wizerunkiem - Efektywne zarządzanie wizerunkiem polega na świadomym, systematycznym i długookresowym realizowaniu działań identyfikacyjnych umożliwiających: ...)
✅Efekt diabelski - Efekt diabelski znany również jako odwrócenie efektu aureoli, odnosi się do zjawiska, w którym ludzie...)
✅Zjawisko aureoli - Do pragmatycznego znaczenia pozytywnego wizerunku przyczynia się zjawisko aureoli, transferu image. ...)
✅Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego...)
✅Public relations jako narzędzie promocji - Opiera się na kilku wyróżniających go cechach: wysoka wiarygodność (informacje o charakterze ogólnym często lepiej...)
✅Cele Public relations - Cele PR można podzielić na następujące grupy: 1. ogólne, kierunkowe,...)
✅Metody propagandowe - To m.in.: a) Dołączenie epitetów – wzbudzanie uczucia strachu, uprzedzenia lub nienawiści, które...)
✅Propaganda - To proces tworzenia opinii, postaw zachowań jakiejś części społeczeństwa, zgodnie z intencją ją uprawiającego. Można...)
✅Publicity - definicja, cele, funkcje, wady i zalety - Publicity jest to uzyskanie rozgłosu, to forma promocji prowadzona poprzez emisje informacji przeznaczonych do rozpowszechnienia...)
✅Sponsoring - Najprostsza definicja sponsoringu może brzmieć następująco: sponsoringu to działania finansowe i gospodarcze firmy na rzecz...)
✅Public Relations - Liczba definicji odpowiada liczbie szkół i przyjmowanych przez nie koncepcji, organizacji zawodowych PR oraz podręczników...)
|