Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
próg rentowności | zarządzanie majątkiem obrotowym | plan marketingowy | metody portfelowe | prezentacje z zarządzania | wsakźniki du Ponta | strategia promocji | paradoks Giffena |

Reinżynieria

Słowo 'reengineering' zostało zapoczątkowane przez M. Hammera, a następnie spopularyzowane przez Hammera i J. Champilego.

Oznacza ono radykalne, fundamentalne, gruntowne przemyślenie od nowa funkcjonujących w organizacji procesów. Reinżynieria jest określana jako proces ciągły, którego celem jest dążenie organizacji do doskonałości. Ponieważ  doskonałość nie istnieje, reinżynieria jest więc procesem zmian, który nie ma końca.

Jest to metoda dla ludzi ciągle niezadowolonych z rezultatów swojej pracy. Dlatego końcowym rezultatem podejścia reengineeringowego jest produkt satysfakcjonujący, doskonalszy od poprzednich.

Reinżynieria to pewna filozofia, która nie zajmuje się samym produktem, lecz procesem zarządzania jako całością i jego elementami, a więc planowaniem, organizacją, motywacją i kontrolowaniem.

W skrócie: reinżynieria to gruntowne przemodelowanie lub radykalne przekształcenie procesów podstawowych i pomocniczych oraz procesów zarządzania z wykorzystaniem techniki informatycznej oraz sterowania numerycznego przy pełnym spożytkowaniu intelektualnego potencjału i emocjonalnego zaangażowania załogi.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reengineering - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Reinżynieria

Reinżynieria
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 211 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii