Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing w Internecie | bank centralny | Assessment Center | rentowność sprzedaży | planowanie | model motywowania | analiza wskaźnikowa bilansu | test Jarque-Bera |

Reklama (strona: 1)

Przykłady reklam nieetycznych - Oto kilka przykładów reklam telewizyjnych, które uznano za nieetyczne: -...)
Reklama nieetyczna - Reklama nieetyczna to reklama, która narusza normy etyczne lub zasady uczciwej konkurencji w ramach działań...)
Wpływ reklamy na zachowanie konsumentów - Ważnym pytaniem jest do czego służy tak naprawdę reklama. Trzeba pamiętać, że jak każda wypowiedź...)
Manipulacja w reklamie - Psychologiczne oddziaływanie reklam na klienta sprawia, że o przekazie reklamowym można myśleć jak o potencjalnym...)
Zalety i wady mass mediów - gazet, magazynów, radia i telewizji - Znajomość już nawet kilku podstawowych cech charakteryzujących poszczególne mass media pozwala uniknąć wielu błędów przy...)
Kreatywność w reklamie - Dobra reklama musi zawierać propozycję dla nabywcy wyrażaną nie tylko intratnymi słowami, atrakcyjnym obrazem, lecz...)
Style reklamy - Właściwy przekaz informacji i metody perswazji wykorzystujące odpowiednie środki i strategie stanowią niewątpliwie trzon dzisiejszej...)
Slogany reklamowe - rodzaje sloganów oraz przykłady z rynku - Czym właściwie jest slogan reklamowy? Otóż krótko mówiąc slogan reklamowy...)
Obraz i słowo w reklamie perswazyjnej - Obraz i słowa wykorzystywane w celu przyciągnięcia uwagi odbiorców pełnią w reklamie rolę apelów, niosących...)
Miłość i inne emocje w reklamie perswazyjnej - Aby reklama prowadziła do decyzji zakupu musi stanowić wystarczająco silny bodziec, taki, który obudzi motywy...)
Oddziaływania perswazyjne w reklamie - U podstaw skutecznej perswazji reklamowej leży kilka elementarnych zasad, o których trzeba...)
Reklama perswazyjna czyli perswazja w reklamie - Za pomocą reklamy, wyposażonej w wizualne efekty, wzorce estetyczne, wzbogaconej dodatkowo udziałem i rekomendacjami znanych,...)
Czym jest reklama - Co to tak właściwie jest ta reklama? Otóż reklama jest zjawiskiem znanym od zamierzchłych czasów....)
Rodzaje reklam - podział reklam - Biorąc pod uwagę różne kryteria jakimi kierują się przedsiębiorstwa w tworzeniu i nadawaniu reklam można...)
Istota reklamy - Z psychologicznego punktu widzenia przekaz reklamy polega na takim kształtowaniu informacji aby wykorzystując wiedzę o...)
Psychologia reklamy - perswazja i wywieranie wpływu na klienta - Z punktu widzenia psychologii przekaz reklamowy polega na takim kształtowaniu informacji, aby wykorzystując wiedzę o...)
Pojęcie reklamy - Istnieje wiele definicji reklamy. Według Słownika języka polskiego, reklama to rozpowszechnianie informacji o towarach, ich...)
Ocena efektywności reklamy - Proces badania efektywności i skuteczności reklamy zaczyna się dużo wcześniej niż reklama pojawi się w...)
Slogan brandingowy - Slogan brandingowy (claim, baseline) to sztandarowe hasło zwięźle wyrażające względnie stałe przesłanie marketingowe firmy czyli...)
Zalety reklamy w Internecie - Tych zalet jest naprawdę sporo. Jednak kilka najważniejszych to: -...)
Internet jako medium reklamowe - Internet w dzisiejszych czasach znajduje często zastosowanie w takiej dziedzinie jak szeroko pojęta reklama. Jest...)
Formy reklamy (rodzaje reklamy) - Wyróżnić możemy takie typy reklam jak: - REKLAMA INFORMACYJNA -...)
Znaczenie elastyczności cenowej popytu w kształtowaniu polityki cen - Doceniając wagę zależności cen od popytu, podstawowe znaczenie w koncepcji marketingu ma analiza kształtowania się...)
Znaczenie marki - Marka wyróżnia produkty i usługi na rynku, identyfikując sprzedawcę lub producenta, objęta jest ochrona prawną...)
Targi i wystawy w marketingu - Targi i wystawy to formy promocji o wieloletniej tradycji. W tym typie wspierania sprzedaży istotna...)
Telemarketing - Jest jedną z technik marketingu, w której podstawowym nośnikiem komunikacji jest telefon, a podstawowym instrumentem...)
Direct mail - Jest najbardziej popularną formą marketingu bezpośredniego polegającą na dystrybucji materiału reklamowego (ulotek) za pomocą poczty...)
Marketing bezpośredni - Obejmuje on takie formy promocji, w których kontakt między nadawcą a odbiorcą przekazu promocyjnego ma...)
Reklama outdoor - Outdoor tzn. reklama zewnętrzna dzieli się na reklamę ruchową i nieruchową. Reklama nieruchowa obejmuje tablice,...)
Definicja reklamy - Jest celową, płatną działalnością podejmowaną przez producenta bądź usługodawcę zmierzające do takiego poinformowania klienta o...)

Strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii