Reklama konkurencyjna
Pojawia się w sytuacji istnienia na rynku produktów konkurencyjnych, uwaga koncentruje się na marce produktu. Reklama konkurencyjna może mieć charakter bezpośredni lub pośredni.
↪ Zobacz: Charakterystyka form reklamy usług bankowych (Strony A4: 19) ↩
Charakter bezpośredni służy do wywołania natychmiastowej reakcji zakupu u nabywcy, a charakter pośredni – do podjęcia przez nabywcę decyzji o zakupie w przyszłości.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Analiza SPACE (Strony A4: 5) ↩ ↪ Zobacz: Promocja jako narzędzie marketingu (Strony A4: 10) 📚 📝 ↩ ↪ Zobacz: Reklama perswazyjna - prezentacja (Strony A4: 41) ↩ ↪ Zobacz: Emocje w reklamie społecznej (Strony A4: 10) 📚 📝 ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (30 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (30 stron A4)
6. (15 stron A4)
7. (28 stron A4)
8. (80 stron A4)
9. (13 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.6 stron)
5. (1.8 stron)
6. (0.7 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama konkurencyjna
Reklama konkurencyjna
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 263 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|