Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
struktura organizacyjna firmy | polityka monetarna | teoria XiY | zarządzanie przez jakość | promocja | makrootoczenie | plan promocji | karty kredytowe |

Reklama konkurencyjna


Pojawia się w sytuacji istnienia na rynku produktów konkurencyjnych, uwaga koncentruje się na marce produktu. Reklama konkurencyjna może mieć charakter bezpośredni lub pośredni.

Charakter bezpośredni służy do wywołania natychmiastowej reakcji zakupu u nabywcy, a charakter pośredni – do podjęcia przez nabywcę decyzji o zakupie w przyszłości.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Analiza SPACE
5 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (⭐bibliografia)
21 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)
2. Psychologia reklamy - referat (30 stron A4)
3. Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (21 stron A4)
4. Łańcuch wartości (15 stron A4)
5. Reklama w Internecie (13 stron A4)
6. Proces tworzenia reklamy (21 stron A4)
7. Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (28 stron A4)
8. Sponsoring - referat (14 stron A4)
9. Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (12 stron A4)
10. Merchandising - referat (15 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Typy reklamy (0.2 stron)
2. Środki reklamy (0.4 stron)
3. Analiza organizacji w analizie portfelowej (0.3 stron)
4. Formy reklamy (rodzaje reklamy) (0.6 stron)
5. Rodzaje reklamy (1.8 stron)
6. Funkcje reklamy (0.7 stron)
7. Reklama (0.2 stron)
8. Rola ekonomiczna reklamy (0.3 stron)
9. Co to jest reklama (0.6 stron)
10. Reklama outdoor (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama konkurencyjna

Reklama konkurencyjna
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 225 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować