Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
socjologia pracy | podstawy makroekonomii | hipoteza | bankowość internetowa | transformacja systemowa w Polsce | strategia produktu | dochody gminy | prezentacje z inwestycji |

Reklama kooperatywna

Firmy zajmujące się dystrybucją pełnią istotną funkcję w promowaniu produktów producenta na poziomie lokalnym. Dotyczy to promowania lepszej jakości i większej ilości wysiłków reklamowych firm trudniących się dystrybucją za pośrednictwem reklamy kooperatywnej. Są to programy, w których producent pokrywa pewną część wydatków sprzedawcy detalicznego poniesionych na reklamę towarów producenta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Proces tworzenia reklamy (21 stron A4)
2. Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (28 stron A4)
3. Sponsoring - referat (14 stron A4)
4. Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (12 stron A4)
5. Merchandising - referat (15 stron A4)
6. Biznes plan biura rachunkowego (20 stron A4)
7. Język reklamy - prezentacja (52 stron A4)
8. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)
9. Psychologia reklamy - opracowanie (14 stron A4)
10. Marketing w Internecie (17 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Typy reklamy (0.2 stron)
2. Środki reklamy (0.4 stron)
3. Formy reklamy (rodzaje reklamy) (0.6 stron)
4. Funkcje reklamy (0.7 stron)
5. Reklama (0.2 stron)
6. Rola ekonomiczna reklamy (0.3 stron)
7. Co to jest reklama (0.6 stron)
8. Reklama outdoor (0.4 stron)
9. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
10. Pojęcie reklamy (0.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Reklama kooperatywna

Reklama kooperatywna
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 184 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii