Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
Adam Smith | test | style kierowania | analiza płynności finansowej | ocena kondycji finansowej | cenowa elastyczność popytu | kapitał pracujący | rozliczenia bezpotówkowe |

Reklama radiowa

Posiada zróżnicowany zasięg. Może być bowiem nadawana przez stacje lokalne, regionalne, ogólnokrajowe, jak i międzynarodowe. Audycje radiowe są z reguły kierowane do wybranych segmentów rynku, co ułatwia kierowanie reklamy do właściwych, potencjalnych grup odbiorców (np. reklamowanie sprzętu sportowego w przerwie z relacji meczu piłkarskiego).

Zaletą reklamy radiowej jest także prostota, łatwość i szybkość przygotowywania haseł oraz mniejsze w stosunku do telewizji - koszty produkcji i emisji. Do jej wad zaliczyć należy krótki okres nadawania, trudność w zapamiętaniu informacji (nietrwałość reklamy),powierzchowność odbioru spowodowaną tym iż wielu słuchaczy 'słucha" radia bez żadnej koncentracji uwagi, co utrudnia lub uniemożliwia przyswojenie informacji.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Reklama - referat (14 stron A4)
2. Psychologia reklamy - referat (30 stron A4)
3. Reklama w Internecie (13 stron A4)
4. Proces tworzenia reklamy (21 stron A4)
5. Sponsoring - referat (14 stron A4)
6. Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (12 stron A4)
7. Wykłady z marketingu - opracowanie (22 stron A4)
8. Merchandising - referat (15 stron A4)
9. Biznes plan biura rachunkowego (20 stron A4)
10. Język reklamy - prezentacja (52 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Środki reklamy (0.4 stron)
2. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
3. Typy reklamy (0.2 stron)
4. Formy reklamy (rodzaje reklamy) (0.6 stron)
5. Funkcje reklamy (0.7 stron)
6. Reklama (0.2 stron)
7. Rola ekonomiczna reklamy (0.3 stron)
8. Co to jest reklama (0.6 stron)
9. Reklama outdoor (0.4 stron)
10. Pojęcie reklamy (0.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama radiowa

Reklama radiowa
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 224 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii