Reklama (strona: 2)
✅Cechy reklamy - Charakterystyczne cechy reklamy, które wyróżniają się spośród innych narzędzi promocji to: ...)
✅Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu...)
✅Znaczenie polityki promocji - Znaczenie i miejsce polityki promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa wynika z faktu, iż szeroko rozumiana...)
✅Interpretacja reklamy - Interpretując odebraną reklamę, potencjalny klient dokonuje oceny, czy ma ona jakiekolwiek znaczenie dla niego, dla...)
✅Co to jest reklama - Reklama najczęściej bywa przedstawiana jako komunikat, który ma za zadanie zwiększyć popyt, a w konsekwencji...)
✅Historia reklamy - Sięga początków wymiany towarowej, a więc czasów prehistorycznych. Babilońska tabliczka gliniana z około 3000 roku...)
✅Czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy - To: • indywidualne – motywy, osobowość, doświadczenie, styl życia ...)
✅Promocja handlowa - Promocja handlowa to działania marketingowe, które mają na celu zwiększenie sprzedaży produktów lub usług poprzez...)
✅Klasyfikacja reklamy - Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam: 1) Ze względu na cel...)
✅Funkcje promocji - Wyróżnić możemy 3 podstawowe funkcje promocji: Funkcja informacyjna promocji leży...)
✅Reklama zewnętrzna - Do reklamy zewnętrznej zalicza się oprócz plakatów reklamowych (mega - plakatów), również plansze reklamowe, podświetlone...)
✅Model Horwarda i Sheta - Model ten zajmuje się analizą ekstensywnych elementów procesu decyzyjnego zachodzącego przy dokonywaniu zakupów. Jako wyniki...)
✅Etapy budowy programu promocji - To: 1. Identyfikacja odbiorców 2. Określenie celów promocji...)
✅Reklama - cechy i funkcje reklamy - Reklama jest procesem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi masową, odpłatną formę nieosobowego przedstawienia i...)
✅Proces promocji - definicja, strategie i techniki oraz przykłady kampanii z rynku - Proces promocji to zbiór działań marketingowych mających na celu informowanie, przekonywanie i przyciąganie uwagi konsumentów...)
✅Strategia marki - (strategia brandingowa, brand strategy) - To całokształt zagadnień i przedsięwzięć związanych z kształtowaniem, promowaniem i rynkowym funkcjonowaniem marek według zamierzeń...)
✅Slogan reklamowy - definicja i przykłady sloganów reklamowych - Definicja sloganu reklamowego charakteryzuje slogan reklamowy jako krótkie, sugestywne hasło streszczające obietnice firmy, które jest...)
✅Marka wspólna (co-branding) - Marka wspólna (z ang. co-brandingiem) to strategia marketingowa polegająca na tworzeniu produktów lub usług przez...)
✅Strategia browaru Miller - Browar Millera zastosował strategię segmentacji rynku, czyli podziału danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów,...)
✅Studium przypadku Miller Brewing Company - W 1972 roku Miller Brewing Company sprzedała 5 mln. beczek piwa, a w 1978 roku...)
✅Hasło reklamowe - Reklama jest podstawową formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu stanowi ona...)
✅Rola społeczna reklamy - To informowanie o produktach, miejscach i czasie ich sprzedaży, uczenie używania nowych produktów, ułatwianie dokonywania...)
✅Rola ekonomiczna reklamy - Reklama jest środkiem perswazyjnym odwracającym uwagę nabywców od ceny oraz jest środkiem informacyjnym. Poza tym...)
✅Rola komunikacyjna reklamy - Polega na tym, że reklama jest jedną z form masowej komunikacji. Służy do przekazywania informacji...)
✅Marketingowa rola reklamy - Marketingowa rola reklamy wynika ona z charakteru koncepcji marketingu ukierunkowującego działalność przedsiębiorstwa na dostarczanie nabywcom...)
✅Reklama przypominająca - Jest stosowana wobec tych konsumentów, którzy nabyli w przeszłości produkt i zostali do niego przekonani....)
✅Reklama konkurencyjna - Pojawia się w sytuacji istnienia na rynku produktów konkurencyjnych, uwaga koncentruje się na marce produktu....)
✅Reklama pionierska - Reklama pionierska nazywana także reklamą wprowadzającą nowy produkt na rynek, to rodzaj reklamy, który ma...)
✅Elementy promocji - To: A – reklama B – promocja sprzedaży...)
✅Reklama kooperatywna - Firmy zajmujące się dystrybucją pełnią istotną funkcję w promowaniu produktów producenta na poziomie lokalnym. Dotyczy...)
Strona 2 z 3 <<< - 1 2 3 - >>> |