Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metody projekcyjne | transport | podstawy makroekonomii | ocena zdolności kredytowej | zadania z mikroekonomii | analiza PEST | wskaźniki analizy finansowej | wskaźniki płynności finansowej |

Reklama telewizyjna

Jest środkiem masowej komunikacji, posiadającym największą spośród masmediów siłę społecznego oddziaływania. Połączenie ruchu dźwięku i barwy stwarza bardzo duże możliwości wiernego oddania cech produktu wraz z jego charakterystyką funkcjonalną i symboliczną. Działając bardzo sugestywnie na zmysły wzroku i słuchu, uruchamia silne bodźce 'atakujące" potencjalnego odbiorcę.

Współczesne doświadczenia pokazują iż reklamy telewizyjne mają wysoką zdolność kształtowania potrzeb i popytu, formowania określonych kryteriów wyboru i upowszechniania wzorców zachowań nabywców na rynku.

Do wad reklamy telewizyjnej należy zaliczyć wysokie koszty, długi czas produkcji i doprowadzania reklamy do emisji, krótki i bardzo krótki 'cykl życia" reklamy wynikający z ograniczenia długości czasu emisji (konieczne staje się zatem zwiększenie częstotliwości nadawania tego samego hasła),potencjalne trudności w zrozumieniu przez odbiorców treści reklamy i intencji nadawcy, szybki okres zapominania haseł reklamowych, możliwość mylenia reklam.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Reklama - referat (14 stron A4)
2. Praca menedżera w public relations (13 stron A4)
3. Psychologia reklamy - referat (30 stron A4)
4. Reklama w Internecie (13 stron A4)
5. Proces tworzenia reklamy (21 stron A4)
6. Sponsoring - referat (14 stron A4)
7. Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (12 stron A4)
8. Merchandising - referat (15 stron A4)
9. Biznes plan biura rachunkowego (20 stron A4)
10. Wykłady z marketingu - opracowanie (22 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Środki reklamy (0.4 stron)
2. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
3. Typy reklamy (0.2 stron)
4. Formy reklamy (rodzaje reklamy) (0.6 stron)
5. Funkcje reklamy (0.7 stron)
6. Reklama (0.2 stron)
7. Rola ekonomiczna reklamy (0.3 stron)
8. Co to jest reklama (0.6 stron)
9. Reklama outdoor (0.4 stron)
10. Pojęcie reklamy (0.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 118 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii