Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda XYZ | teoria treści | formuła 4P | koszty | spółki kapitałowe | zadania transportowe | EBIT | marketing wyborczy |

Reklama telewizyjna - definicja, zalety i wady

Reklama telewizyjna jak żadna inna dociera do użytkownika szczególnie sugestywnie i intensywnie. Telewizja ma najlepsze możliwości przyciągania i zatrzymywania uwagi odbiorców przez połączenie ruchu, dźwięku, kolorów i słów.

Reklama telewizyjna oglądana jest przez najbardziej masową widownię, lecz tylko przy dużym natężeniu uwagi odbiera się ją aktywnie. Najczęściej widz patrzy, ale nie zapamiętuje. Najlepiej zapamiętywana jest pierwsza reklama w bloku reklamowym.

Zalety reklamy telewizyjnej

• wysoka perswazyjność
• wysoka natarczywość (przerywanie programu w celu wyemitowanie reklamy);
• duży zasięg
• zaangażowanie odbiorcy
• wysoka wiarygodność i sprzedaż
• możliwość zastosowania w reklamie różnorodnych środków
• łatwość zademonstrowania produktu

Wady reklamy telewizyjnej

• wysoki koszt dotarcia
• wysoki koszt produkcji
• nietrwałość przekazu
• duże sezonowe wahania oglądalność
• wysokie zagęszczenie reklam (drażni to telewidzów)
• długi czas realizacji reklamy
• konieczność zamówienia czasu antenowego z dużym wyprzedzeniem

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Charakterystyka form reklamy usług bankowych
19 stron(-y)
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka ( bibliografia przypisy)
80 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie ( bibliografia przypisy)
28 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Reklama perswazyjna - prezentacja
41 stron(-y)
Strategia działań promocyjnych na przykładzie browaru - praca licencjacka ( bibliografia przypisy)
69 stron(-y)
Promocja jako element marketingu ( przypisy)
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama telewizyjna - definicja, zalety i wady

Reklama telewizyjna - definicja, zalety i wady
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 4 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii