Reklama telewizyjna - definicja, zalety i wady
Reklama telewizyjna jak żadna inna dociera do użytkownika szczególnie sugestywnie i intensywnie. Telewizja ma najlepsze możliwości przyciągania i zatrzymywania uwagi odbiorców przez połączenie ruchu, dźwięku, kolorów i słów.
Reklama telewizyjna oglądana jest przez najbardziej masową widownię, lecz tylko przy dużym natężeniu uwagi odbiera się ją aktywnie. Najczęściej widz patrzy, ale nie zapamiętuje. Najlepiej zapamiętywana jest pierwsza reklama w bloku reklamowym.
Zalety reklamy telewizyjnej
• wysoka perswazyjność
• wysoka natarczywość (przerywanie programu w celu wyemitowanie reklamy);
• duży zasięg
• zaangażowanie odbiorcy
• wysoka wiarygodność i sprzedaż
• możliwość zastosowania w reklamie różnorodnych środków
• łatwość zademonstrowania produktu
Wady reklamy telewizyjnej
• wysoki koszt dotarcia
• wysoki koszt produkcji
• nietrwałość przekazu
• duże sezonowe wahania oglądalność
• wysokie zagęszczenie reklam (drażni to telewidzów)
• długi czas realizacji reklamy
• konieczność zamówienia czasu antenowego z dużym wyprzedzeniem
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (30 stron A4)
2. (27 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (15 stron A4)
5. (69 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (29 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.8 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.5 stron)
5. (1 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.6 stron)
9. (0.8 stron)
10. (0.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama telewizyjna - definicja, zalety i wady
Reklama telewizyjna - definicja, zalety i wady
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 4 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|