Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
selekcja pracowników | krańcowa stopa substytucji | analiza otoczenia | analiza wskaźnikowa | strategia ceny | atrybuty produktu | prace licencjackie z makroekonomii | public relations |

Reklama ukryta

W walce o konsumenta pomysłodawcy reklam sięgają po coraz to bardziej wyrafinowane metody manipulacji ludzkim umysłem. Wiele osób jest jednak przekonanych, że są uodpornione na reklamy. Powodem tego najprawdopodobniej jest zbyt wielka ilość reklam telewizyjnych, radiowych, w magazynach czy na billbordach.

Taki natłok informacji i stosunek odbiorców do nich skłoniło producentów reklam do szukania nowych środków wykorzystujących najrozmaitsze metody w celu zwiększenia skuteczności przekazu oraz dotarcia do jak największej liczby klientów. W rezultacie powstało nowe podejście do odbiorcy, do formy samego przekazu i w efekcie narodziła się nowa kategoria reklamy - reklama ukryta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Proces tworzenia reklamy (21 stron A4)
2. Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (28 stron A4)
3. Sponsoring - referat (14 stron A4)
4. Definicje z psychologii (14 stron A4)
5. Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (12 stron A4)
6. Merchandising - referat (15 stron A4)
7. Biznes plan biura rachunkowego (20 stron A4)
8. Język reklamy - prezentacja (52 stron A4)
9. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)
10. Psychologia reklamy - opracowanie (14 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Typy reklamy (0.2 stron)
2. Środki reklamy (0.4 stron)
3. Koncepcja psychologiczna (0.1 stron)
4. Formy reklamy (rodzaje reklamy) (0.6 stron)
5. Funkcje reklamy (0.7 stron)
6. Reklama (0.2 stron)
7. Rola ekonomiczna reklamy (0.3 stron)
8. Co to jest reklama (0.6 stron)
9. Reklama outdoor (0.4 stron)
10. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Reklama ukryta

Reklama ukryta
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 182 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii