Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza podaży | teorie treści | kultura organizacyjna | doskonalenie pracowników | podejmowanie decyzji | potrzeby człowieka | rekrutacja | marka firmy |

Rodzaje badań marketingowych


To:

1. badanie reklamy
2. badanie ekonomiczne (studiuje się ceny, lokalizację zakładów, bada się systemy informacyjne)
3. badania odpowiedzialności firmy (studia nad znajomością firmy w stosunku do nabywców)
4. badanie produktu (potencjał i akceptacje nowego produktu, studiowanie produktów konkurencyjnych)
5. badanie rynku i sprzedaży (pomiary potencjału rynku, analizy udziału firmy i jej produktów na rynku).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje badań marketingowych

Rodzaje badań marketingowych
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 210 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować