Rodzaje badań marketingowych
To:
1. badanie reklamy
2. badanie ekonomiczne (studiuje się ceny, lokalizację zakładów, bada się systemy informacyjne)
3. badania odpowiedzialności firmy (studia nad znajomością firmy w stosunku do nabywców)
4. badanie produktu (potencjał i akceptacje nowego produktu, studiowanie produktów konkurencyjnych)
5. badanie rynku i sprzedaży (pomiary potencjału rynku, analizy udziału firmy i jej produktów na rynku).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (28 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (20 stron A4)
4. (34 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (21 stron A4)
8. (28 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (9 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (1.4 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.1 stron)
5. (1 stron)
6. (0.7 stron)
7. (0.6 stron)
8. (0.1 stron)
9. (1.2 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje badań marketingowych
Rodzaje badań marketingowych
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 210 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|