Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
selekcja | kultura organizacyjna | strategia marketingowa | potrzeby człowieka | metody scenariuszowe | zarządzanie zmianami | rozliczenia bezgotówkowe | przedsiębiorczość |

Rodzaje benchmarkingu

Benchmarking dzielimy na:

- wewnętrzny
- zewnętrzny (konkurencyjny i ogólny)
- funkcjonalny

W benchmarkingu można wyróżnić także podział ze względu na kryterium przedmiotu benchmarkingu:

- strategiczny
- proceduralny
- marketingowy
- całościowy
- funkcjonalny
- procesowy
- produktu
- metod zarządzania

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Benchmarking - prezentacja ( bibliografia)
33 stron(-y)
Benchmarking - referat ( bibliografia)
16 stron(-y)
Nowoczesne koncepcje zarządzania - prezentacja
43 stron(-y)
Papiery wartościowe - akcje i obligacje
9 stron(-y)
Systemy CRM
23 stron(-y)
Biznesplan narzędziem zarządzania ( bibliografia)
13 stron(-y)
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji ( bibliografia przypisy)
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Rodzaje benchmarkingu

Rodzaje benchmarkingu
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 142 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii