Rodzaje kontroli marketingowej
Wg celu:
1. Kontrola kompleksowa
Obejmuje zwykle całokształt działalności marketingowej.
2. Kontrola problemowa
Obejmuje jeden lub kilka wybranych aspektów działalności marketingowej.
3. Kontrola studyjna
Ma charakter badawczy. Jest realizowana na ogół przez wyższe i średnie szczeble kierowania. Służy przeanalizowaniu wybranych problemów w celu ujawnienia ich przyczyn i znalezienia rozwiązań.
4. Kontrola interwencyjna
Sprawdzenie sygnałów o niedociągnięciach.
5. Rekontrola
Obejmuje z reguły te aspekty, w odniesieniu do których wyniki były niezadowalające.
6. Rozliczenie
Służy utrzymaniu dyscypliny wykonawczej.
7. Nadzór
Codzienne czuwanie nad realizacją planów.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska (Strony A4: 108) 📝 Zobacz: Rola i miejsce promocji w strategii marketingowej firmy - referat (Strony A4: 14) 📝 Zobacz: Budowa strategii marketingowej (Strony A4: 8) Zobacz: Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Strony A4: 7) 📚 ↪ Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta. ↩ Zobacz: Marketingowy system informacji - referat (Strony A4: 12) 📚
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska (✓ przypisy) |
108 stron(-y) |
✅ Rola i miejsce promocji w strategii marketingowej firmy - referat (✓ przypisy) |
14 stron(-y) |
✅ Budowa strategii marketingowej |
8 stron(-y) |
✅ Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (✓ bibliografia) |
7 stron(-y) |
✅ Marketingowy system informacji - referat (✓ bibliografia) |
12 stron(-y) |
✅ Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
12 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (12 stron A4)
3. (9 stron A4)
4. (13 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (28 stron A4)
8. (34 stron A4)
9. (12 stron A4)
10. (5 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.8 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.8 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje kontroli marketingowej
Rodzaje kontroli marketingowej
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 166 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|