Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
inflacja | analiza ABC | prywatyzacja pośrednia | emocje | psychologia w marketingu | proces dystrybucji | funkcja trendu | przedsiębiorczość |

Rodzaje kontroli marketingowej

Wg celu:

1. Kontrola kompleksowa
Obejmuje zwykle całokształt działalności marketingowej.

2. Kontrola problemowa
Obejmuje jeden lub kilka wybranych aspektów działalności marketingowej.

3. Kontrola studyjna
Ma charakter badawczy. Jest realizowana na ogół przez wyższe i średnie szczeble kierowania. Służy przeanalizowaniu wybranych problemów w celu ujawnienia ich przyczyn i znalezienia rozwiązań.

4. Kontrola interwencyjna
Sprawdzenie sygnałów o niedociągnięciach.

5. Rekontrola
Obejmuje z reguły te aspekty, w odniesieniu do których wyniki były niezadowalające.

6. Rozliczenie
Służy utrzymaniu dyscypliny wykonawczej.

7. Nadzór
Codzienne czuwanie nad realizacją planów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Wykonywanie budżetu państwa (⭐bibliografia ⭐przypisy)
26 stron(-y)
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje kontroli marketingowej

Rodzaje kontroli marketingowej
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 134 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii