Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
odchylenie standardowe | macierz Ansoffa | krzywa popytu | kryzys gospodarczy | prace licencjackie z zarządzania jakością | teoria XY | walka z bezrobociem | rentowność przedsiębiorstwa |

Rodzaje kontroli marketingowej

Wg celu:

1. Kontrola kompleksowa
Obejmuje zwykle całokształt działalności marketingowej.

2. Kontrola problemowa
Obejmuje jeden lub kilka wybranych aspektów działalności marketingowej.

3. Kontrola studyjna
Ma charakter badawczy. Jest realizowana na ogół przez wyższe i średnie szczeble kierowania. Służy przeanalizowaniu wybranych problemów w celu ujawnienia ich przyczyn i znalezienia rozwiązań.

4. Kontrola interwencyjna
Sprawdzenie sygnałów o niedociągnięciach.

5. Rekontrola
Obejmuje z reguły te aspekty, w odniesieniu do których wyniki były niezadowalające.

6. Rozliczenie
Służy utrzymaniu dyscypliny wykonawczej.

7. Nadzór
Codzienne czuwanie nad realizacją planów.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska (Strony A4: 108) 📝
Zobacz: Rola i miejsce promocji w strategii marketingowej firmy - referat (Strony A4: 14) 📝
Zobacz: Budowa strategii marketingowej (Strony A4: 8)
Zobacz: Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Strony A4: 7) 📚
Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.
Zobacz: Marketingowy system informacji - referat (Strony A4: 12) 📚

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska ( przypisy)
108 stron(-y)
Rola i miejsce promocji w strategii marketingowej firmy - referat ( przypisy)
14 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji ( bibliografia)
7 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje kontroli marketingowej

Rodzaje kontroli marketingowej
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 166 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025