Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
finanse publiczne | komunikacja w organizacji | optimum Pareto | znaczenie motywacji | miary klasyczne | mikrootoczenie | próg rentowności | TQM |

Rodzaje pozycjonowania w marketingu

W praktyce marketingu stosowane jest pozycjonowanie:

- konkurencyjne - bezpośrednie konfrontowanie wyrobu z produktem konkurenta,
- sprzedażowe - skupienie działań na prezentacji i promocji w miejscach sprzedaży za pomocą środków merchandisingu,
- zorientowane na produkt - na jego cechy, opakowanie, cenę, a przede wszystkim na wartość i użyteczność produktu,
- zorientowane na konsumenta - eksponowanie unikalnych wartości dla szczególnego rodzaju satysfakcji nabywcy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa (⭐bibliografia ⭐przypisy)
77 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje pozycjonowania w marketingu

Rodzaje pozycjonowania w marketingu
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 207 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii