Rodzaje pozycjonowania w marketingu
W praktyce marketingu stosowane jest pozycjonowanie:
- konkurencyjne - bezpośrednie konfrontowanie wyrobu z produktem konkurenta,
- sprzedażowe - skupienie działań na prezentacji i promocji w miejscach sprzedaży za pomocą środków merchandisingu,
- zorientowane na produkt - na jego cechy, opakowanie, cenę, a przede wszystkim na wartość i użyteczność produktu,
- zorientowane na konsumenta - eksponowanie unikalnych wartości dla szczególnego rodzaju satysfakcji nabywcy.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (2 stron A4)
3. (11 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (12 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (12 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.6 stron)
6. (0.1 stron)
7. (1.3 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje pozycjonowania w marketingu
Rodzaje pozycjonowania w marketingu
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 207 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|