Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cena równowagi | paradoks Veblena | użyteczność krańcowa | analiza portfelowa | DMAIC | test | weryfikacja hipotez | IRR |

Rola społeczna reklamy

To informowanie o produktach, miejscach i czasie ich sprzedaży, uczenie używania nowych produktów, ułatwianie dokonywania wyboru i podejmowania decyzji. Ponadto reklama przenosi uczucia i opinie.

Poprzez reklamę i media otrzymujemy ogromną ilość wyrażonej nie wprost informacji o tym, jaki powinien być nasz stosunek do ludzi, własności i siebie samych. W ostatnich latach branża reklamowa stała się znacznie bardziej wrażliwa na swą rolę społeczną.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Psychologia reklamy - opracowanie
14 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Funkcje reklamy (0.7 stron)
2. Rola reklamy (0.9 stron)
3. Rola menedżera a rola lidera (0.3 stron)
4. Rola komunikacyjna reklamy (0.1 stron)
5. Cechy klienta - nabywcy (0.2 stron)
6. Ubezpieczenia społeczne po II wojnie światowej (0.8 stron)
7. Osobowość społeczna (0.6 stron)
8. Definicja reklamy (0.2 stron)
9. Typy reklamy (0.2 stron)
10. Reklama outdoor (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Rola społeczna reklamy

Rola społeczna reklamy
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 215 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii