Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
gotowy plan marketingowy | przykładowy plan marketinowy | alianse strategiczne | manipulacja | strategia Portera | test Durbina-Watsona | wykłady z historii myśli ekonomicznej | wykłady z marketingu międzynarodowego |

Rozwój koncepcji marketingowej

Pogłębiający się w ubiegłych dziesięcioleciach proces koncentracji gospodarki w wielkich aliansach przedsiębiorstwa wraz z podziałem pracy i sfer oddziaływania wymaga coraz większej aktywności w skali międzynarodowej.

W latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych punktem odniesienia wszystkich działań był przede wszystkim nabywca – marketing definiowano wówczas jako koncepcję zaspokajania potrzeb konsumenta. W latach osiemdziesiątych centralnym problemem było otoczenie przedsiębiorstwa, zwłaszcza konkurencyjne. Obecna tendencja to silna walka konkurencyjna, jakość i wzornictwo produktów, internacjonalizacja i globalizacja, tworzenie mega kampanii i sieci przez fuzje.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Lean management - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Rozwój koncepcji marketingowej

Rozwój koncepcji marketingowej
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 151 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii