Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
globalizacja | analiza ekonomiczna | sprzedaż osobista | analiza pionowa bilansu | wskaźniki finansowe | ROS | zarządzanie jakością | projekt inwestycyjny |

Rozwój produktu

Polega na poszukiwaniu możliwości wzrostu sprzedaży przez wprowadzenie na dotychczasowy rynek nowego produktu.

Jest on ściśle powiązany z analizą cyklu życia produktu, polityką innowacyjną oraz kształtowaniem programu asortymentowego przedsiębiorstwa.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy
46 stron(-y)
Rewolucja przemysłowa na ziemiach polskich w XIX wieku (⭐przypisy)
19 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rozwój produktu

Rozwój produktu
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 150 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii