Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wahania koniunkturalne | 4P | badania marketingowe | wzory ze statystyki | linia budżetowa | komunikacja w organizacji | badanie rynku | wartość przyszła |

Rynek producenta


To sytuacja rynkowa, której wielkość zapotrzebowania zgłaszanego na produkty ze strony kupujących jest większa od przedstawionej oferty sprzedaży tych produktów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy mikroekonomii - wykłady
33 stron(-y)
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (⭐bibliografia)
37 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących
55 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Rynek producenta

Rynek producenta
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 201 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować