Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza konkurencyjna | dwuczynnikowa teoria motywacji | MIRR | krańcowa stopa substytucji | opakowania | podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | zarządzanie logistyczne | ECR |

Sales promotion czyli promocja sprzedaży


Sales promotion (promocja sprzedaży) to strategia marketingowa, która ma na celu stymulowanie krótkoterminowej sprzedaży poprzez zwiększenie świadomości klientów, zachęcanie do zakupu produktów lub usług oraz zwiększenie ich poziomu zaangażowania wobec marki.

Sales promotion może być stosowany jako element kampanii reklamowej lub jako samodzielna akcja promocyjna.

Przykłady Sales promotion:
- Rabaty i kupony - wydawanie kuponów rabatowych lub oferowanie specjalnych promocji dla klientów, którzy dokonają zakupu w określonym terminie lub spełnią określone warunki.
- Konkursy i nagrody - organizowanie konkursów z nagrodami dla klientów, którzy dokonają zakupu lub wykonają określone działania związane z marką lub produktem.
- Próbki produktów - oferowanie bezpłatnych próbek produktów w celu zainteresowania klientów i zachęcenia do zakupu.
- Upominki z zakupem - oferowanie darmowych produktów lub usług przy większych zakupach.
- Programy lojalnościowe - oferowanie klientom specjalnych korzyści lub nagród za regularne zakupy lub zaangażowanie wobec marki.
- Specjalne wydarzenia - organizowanie specjalnych wydarzeń, takich jak pokazy produktów, degustacje lub spotkania z celebrytami, w celu zwiększenia zaangażowania klientów wobec marki.
- Wysyłki bezpłatne - oferowanie bezpłatnych przesyłek lub darmowych usług kurierskich przy zakupach powyżej określonej wartości.
- Pakiety promocyjne - oferowanie specjalnych pakietów produktów lub usług w niższej cenie niż przy zakupie pojedynczych produktów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Wykłady z marketingu - opracowanie (22 stron A4)
2. Sprzedaż osobista (13 stron A4)
3. Strategia marki (6 stron A4)
4. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
5. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (3 stron A4)
6. Merchandising - referat (15 stron A4)
7. Marketing w Internecie (17 stron A4)
8. Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (6 stron A4)
9. Promocja jako narzędzie marketingu (10 stron A4)
10. Marketing mix - referat (10 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Promotion mix w marketingu (0.8 stron)
2. Elementy promocji (0.2 stron)
3. Cele informacyjne promocji (0.3 stron)
4. Instrumenty marketingowe (0.2 stron)
5. Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego (0.2 stron)
6. Insrumenty dystrybucji (0.3 stron)
7. Promotion-mix (0.2 stron)
8. Promotion mix (1.2 stron)
9. Promocja sprzedaży (0.4 stron)
10. Jakie są obowiązki brand managera? (0.6 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Sales promotion czyli promocja sprzedaży

Sales promotion czyli promocja sprzedaży
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 147 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować