Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wydatki gminy | plan marketingowy | karty płatnicze | reklama | analiza płynności finansowej | rekrutacja pracowników | biznes plan | model du Ponta |

Segmentacja geograficzna

To podział rynku na segmenty na podstawie miejsca zamieszkania konsumentów. Rodzaj segmentacji, której punktem wyjścia jest konsument.

Opiera się ona na założeniu, iż rozmiary i struktura popytu oraz preferencje odnoszące się do produktu, cen, dystrybucji oraz promocji są różne w określonych krajach, regionach, itp. Segmentację geograficzną wykorzystują firmy ponadnarodowe, producenci nastawieni na eksport oraz działający w turystyce.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zagadnienia z geografii ekonomicznej
12 stron(-y)
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Segmentacja rynku - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Segmentacja geograficzna

Segmentacja geograficzna
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 180 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii