Siła przetargowa nabywców jako czynnik konkurencji
Siła przetargowa nabywców istnieje tam, gdzie nabywcy mają wiele możliwości alternatywnych wyborów, gdzie koszty zmiany dostawcy są niskie lub żadne. Pozycja ta jest silniejsza, im większa jest koncentracja kupujących. Dowodem takiej siły nabywczej jest możliwość negocjacji cen. Przykładem takich nabywców są sieci domów towarowych lub hipermarkety.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Analiza rynku - zagadnienia |
6 stron(-y) |
✅ Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
11 stron(-y) |
✅ Analiza strategiczna Sony-Ericsson (m.in.: SWOT, 5 sił Portera, macierz BCG) |
12 stron(-y) |
✅ Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia) |
12 stron(-y) |
✅ Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel |
26 stron(-y) |
✅ Analiza sektora producentów soków owocowych |
18 stron(-y) |
✅ Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (⭐bibliografia) |
21 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (26 stron A4)
2. (18 stron A4)
3. (21 stron A4)
4. (46 stron A4)
5. (82 stron A4)
6. (24 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (28 stron A4)
9. (2 stron A4)
10. (39 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.5 stron)
9. (2.8 stron)
10. (1.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Siła przetargowa nabywców jako czynnik konkurencji
Siła przetargowa nabywców jako czynnik konkurencji
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 223 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|