Six sigma
Jest metodą opierającą się na pozyskiwaniu danych w celu osiągnięcia niemal perfekcyjnej jakości. Zakłada identyfikację błędów jeszcze przed ich wystąpieniem.
Six Sigma definiuje jakość jako: 'prawo do wartości'. Oznacza to, że klient oczekuje od dostarczonego mu wyrobu pewnej wartości, czyli pewnych pożądanych cech użytkowych, za które gotów jest zapłacić. Z drugiej strony przedsiębiorstwo ma również prawo oczekiwać od wyrobu dużej wartości, czyli wyrób nie może nas kosztować, musi 'zarabiać' pieniądze.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Six Sigma - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
7 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0 stron)
2. (0 stron)
3. (0 stron)
4. (0 stron)
5. (0 stron)
6. (0 stron)
7. (0 stron)
8. (0 stron)
9. (0 stron)
10. (0 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Six sigma
Six sigma
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 209 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|