Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
budżetowanie kosztów | metody amortyzacji | przykładowe biznes plany | analiza marketingowa | finanse gminy | karty płatnicze | Adam Smith | miary klasyczne |

Skala Aakera - pomiar osobowości marki

Skala Aakera to narzędzie pomiaru osobowości marki, które zostało opracowane przez amerykańską badaczkę Jennifer Aaker. Skala ta składa się z pięciu wymiarów, które odpowiadają pięciu cechom, które można przypisać markom:

1. Sincerity (Szczerość) - marki kojarzące się z cechami takimi jak szczerość, autentyczność, życzliwość i troska o innych.
2. Excitement (Ekscytacja) - marki kojarzące się z cechami takimi jak innowacyjność, ekscytacja, witalność i energiczność.
3. Competence (Kompetencja) - marki kojarzące się z cechami takimi jak kompetencja, inteligencja, skuteczność i niezawodność.
4. Sophistication (Sofystykacja) - marki kojarzące się z cechami takimi jak prestiż, wyrafinowanie, elegancja i wysoki poziom kultury.
5. Ruggedness (Twardość) - marki kojarzące się z cechami takimi jak twardość, siła, niezależność i męskość.

Skala Aakera jest często wykorzystywana przez badaczy marketingu i specjalistów ds. marek do pomiaru osobowości marki oraz do określania, jakie wartości i cechy najlepiej pasują do konkretnej marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ocena pracowników - jako podsystem zarządzania kadrami (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - teoria
21 stron(-y)
Potrzeby ludzkie i ich zaspokajanie - referat (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Skala Aakera - pomiar osobowości marki

Skala Aakera - pomiar osobowości marki
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 24 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii